Summary
تست هیدرواستاتیک مخزن CNG Service Typeخدمات آتش نشانی
Provider Nameایمن تیام سپاهان, Telephone No.40337400
Description بازرسی منظم و تست هیدرواستاتیک مخزن CNG یک نیاز حیاتی برای سیستم های سوخت و مخازن CNG میباشد. تصادف و یا ضربه به مخازن CNG میتواند یکپارچگی مخازن را تهدید کند.

بازرسی منظم و تست هیدرواستاتیک مخزن CNG یک نیاز حیاتی برای سیستم های سوخت و مخازن CNG میباشد. تصادف و یا ضربه به مخازن CNG میتواند یکپارچگی مخازن را تهدید کند.

مخزن CNG خودرو یکی از اجزای اصلی سیستم سوخت‌ رسانی گازی است که سوخت گاز در آن ذخیره می‌گردد .

معمولاً به‌ منظور افزایش قابلیت ذخیره ‌سازی بیشتر ، سوخت گاز به‌صورت فشرده نگهداری می‌شود. در این مخازن   ، این فشار تا بیش از ۲۰۰ بار ( واحد فشار ) نیز افزایش می‌یابد.

تعداد مخازن استفاده‌شده در خودروها، حجم و طراحی ابعاد آن‌ها به عواملی مانند نوع خودرو ، توان موتور و فضای در نظر گرفته ‌شده برای مخازن بستگی دارد .

مخازن CNG معمولاً به شکل کپسول‌های استوانه‌ای یا عدسی‌های کروی طراحی می‌شوند.

قرارگرفتن در معرض مواد شیمیایی خاص میتواند سبب ایجاد خوردگی و ترک خوردن شود. از آنجایی که به این مخازن حدود 300 بار فشار وارد می آورند، چیزی که به نظر می رسد این است که آسیب ناچیز می تواند باعث ایجاد خطر انفجار شود.

تست هیدرواستاتیک مخزن CNG

از این رو خط تست هیدرواستاتیک مخازن CNG و بازدید دوره ای از اهمیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود.

واحد آزمایشگاه ایمن تیام سپاهان ، پس از تمدید گواهینامه تایید صلاحیت آزمایشگاه همکار به شماره T/3558 از اداره استاندارد استان تهران، و راه اندازی دوربین متصل به سامانه سیمفا ( سامانه یکپارچه معاینه فنی ایران) و برخط سازی دستگاه تست هیدرواستاتیک با این مرکز، هم اکنون تست هیدرواستاتیک مخازن CNG خودرویی را آغاز کرده و آماده ارائه خدمات آزمون این مخازن در حجم های مختلف و کوتاهترین زمان و بهترین کیفیت میباشد .