Summary
کپسول آتش نشانی آب و گاز Service Type خدمات آتش نشانی
Provider Nameایمن تیام سپاهان, Telephone No.40337400
Description سیلندر آتش نشانی آب و گاز از جمله خاموش کننده های پر کاربرد در ایمنی منازل و محیط کار هستند . از این نوع کپسول آتش نشانی جهت خاموش کردن مشتقات چوب و کاغذ استفاده می شود.

کپسول آتش نشانی آب و گاز از جمله خاموش کننده های پر کاربرد در ایمنی منازل و محیط کار هستند . از این نوع خاموش کننده جهت خاموش کردن مشتقات چوب و کاغذ استفاده می شود.

اين نوع خاموش كننده شامل يك كپسول محتوي آب مي باشد كه عامل خارج كننده آن كه گاز نيتروژن است با فشار به درون كپسول تزريق مي شود .

در آتش سوزي جامدات اين خاموش كننده بهترين نوع مي باشد .

چون یک جز این کپسول گاز است ، پس این کپسول از هر نظر شبیه کپسول آتش نشانی پودر و گاز است . تنها تفاوتی که آن را متمایز می سازد آن است که اگر این کپسول را تکان دهید بتوانید صدای آب را از داخل آن بشنوید .

این نوع خاموش‌کننده همانند خاموش‌کننده آب تحت فشار می‌باشد ، یعنی محتوی سیلندر آب یا محلول ضد یخ است و آن خالی می‌باشد. به‌طور کلی در هر دو نوع خاموش‌ کننده جهت جلوگیری از زنگ زدگی داخل سیلندر را با لایه‌ای نازک از پلاستیک  یا ماده ضد زنگ می‌پوشانند.

تفاوت کپسول های آتش نشانی

تفاوت این دو نوع خاموش‌کننده در نوع عامل فشار آن‌ها می‌باشد. جهت تأمین فشار مورد نیاز در این نوع خاموش‌کننده از گاز   co2   تحت فشار در یک سیلندر کوچک به نام کارتریج استفاده می‌شود.

خاموش‌کننده آب و گاز عموماً غیرقابل کنترل است، به این معنی که گاز ذخیره شده در کارتریج وقتی که آزاد شد غیرقابل برگشت می‌باشد. مقدار تخلیه هر دو نوع خاموش کنده ۹۵٪ در زمان شارژ کامل می‌باشد.

نوعی از همین خاموش‌کننده وجود دارد که نازل آن دوش مانند است و آب را به صورت مه به بیرون ارسال می‌کند. استاندارد انگلیسی قدرت پرتاب این نوع خاموش‌کننده را ۴ متر تعیین نموده‌ است.

جهت اطمینان از عملکرد این نوع  از خاموش‌ کننده هر ماه یک بار از خاموش‌کننده بازدید کنید. بدین صورت که با احتیاط درپوش را باز کرده و کارتریج را از سیلندر بیرون بیاورید، سپس آن را وزن کرده،  در صورتی که بیش از ۱۰٪ از وزن گاز که روی کارتریج نوشته شده ‌است کم شده باشد بایستی مجدداً آن را شارژ نمود.

پس از آن بدنه، کفه ، میله ضربه ، سوزن ، واشر و راه خروج را کاملاً بازدید کنید . سیلندر خاموش‌کننده بایستی هر ۲ الی ۵ سال یک بار آزمایش شود تا از سالم بودن آن اطمینان حاصل گردد.

ایمن تیام سپاهان  عرضه کننده خاموش کننده های آب و گاز در حجم های  10 لیتری و 50 لیتری می باشد.

همچنین شارژ کپسول آتش نشانی آب و گاز در این مجموعه طبق استانداردهای مربوطه انجام میشود .

 

محصولات مرتبط


فروش انواع خاموش کننده های آب و گاز

 


 

کپسول آتش نشانی آب و گاز 10 لیتری

1,100,000 تومان
کپسول آتش نشانی آب و گاز 10 لیتری فشار آزمون تست : 25 بار جنس سیلندر: فولاد زمان تخلیه: 18 ثانیه فاصله موثر: 5 الی 6 متر ظرفیت: 10 لیتر کپسول قابل نصب می باشد.

کپسول آتش نشانی آب و گاز 25 لیتری

3,200,000 تومان
کپسول آتش نشانی آب و گاز 25 لیتری فشار آزمون: 25 بار جنس سیلندر: فولاد کپسول از نوع چرخ دار می باشد تولید شرکت ایمن تیام سپاهان

کپسول آتش نشانی آب و گاز 50 لیتری

3,600,000 تومان
کپسول آتش نشانی آب و گاز 50 لیتری فشار تست بدنه: 2.5 MPA فشار تقریبی بدنه: 70 بار جنس سیلندر: فولاد ظرفیت:50 لیتر نوع گاز: نیتروژن با خلوص 99.9% کپسول از نوع چرخ دار می باشد تولید شرکت ایمن تیام سپاهان

کپسول آتش نشانی آب و گاز 6 لیتری

860,000 تومان
کپسول آتش نشانی آب و گاز 6 لیتری کاربرد: استفاده در حریق هایی که توسط آب و گاز خاموش می شوند مانند مواد خشک ، چوب ، پارچه و … جنس : ورق فولاد رنگ : آبی حجم : ۶ لیتری تولید شرکت ایمن تیام سپاهان